I. MÜÜGITINGIMUSED

I-1. KAUBA VALIK, SAADAVUS JA HIND

  • Kaupade vaatamiseks kategooriate kaupa kasuta Kodulehe päises olevat menüüd. Konkreetse kauba otsimisel on abiks otsingulahter. Kauba kohta informatsiooni saamiseks klikkige kauba pildil või nimetusel. Kogu kaupade kohta antav teave Kodulehel (kirjeldus / foto) on illustratiivne. Kirjeldused ei pruugi alati olla ammendavad, võib esineda tahtmatuid ebatäpsusi või kirjeldus võib täiesti puududa. Me kontrollime regulaarselt kauba teabe tegelikkusele vastavust ja võimalikud ebatäpsused kõrvaldame esimesel võimalusel. Juhul, kui tekib küsimusi kauba omaduste kohta soovitame enne tellimuse vormistamist teha sellekohane päring leheküljel "Kontakt".
  • Müügihinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu. Tavahinnaga kaupadele võib olla valikuliselt rakendatud automaatne e-poe soodustus ja nende kaupade hinnad võivad erineda jaekaupluses olevatest müügihindadest. E-poes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kaupade juurde.  
  • Laoseis uueneb korra ööpäevas (kuvame saadavust hommikuse laoseisuga) ning seetõttu võib reaalsusest erineda. Võib juhtuda, et enne kataloogi uuendamist kauba saadavus lõpeb. Sellisel juhul võtame Teiega ühendust ning kokkuleppel asendame toote või tühistame tellimuse. Kui tellimus tühistatakse kauba lõppemise tõttu, tagastame raha 14 tööpäeva jooksul.

I-2. KAUBA OSTUKORVI LISAMINE

  • Tooteinfo leheküljel: sisestage soovitud kauba kogus (vajadusel ka kauba omadused nt. värv, suurus jne.) ja klikkige "Lisa ostukorvi". Valitud kaup satub automaatselt soovitud koguses Teie ostukorvi.
  • Üldisel leheküljel: klikkige "Lisa ostukorvi".
    -  Kui kaubal ei ole valitavaid omadusi - valitud kaup satub automaatselt Teie ostukorvi koguses 1tk.
    -  Kui kaubale on tarvis valida omadused - Teid suunatakse tooteinfo leheküljele, kus saate valida kauba omadused ja soovitud koguse. Peale seda klikkige taas "Lisa ostukorvi". Valitud kaup satub automaatselt soovitud koguses Teie ostukorvi.
  • Ostukorv: ja selles asuvate kaupade arv kuvatakse lehekülje üleval paremal nurgas. Klikates ostukorvile saate muuta, lisada ja eemaldada sinna lisatud kaupa.

I-3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

Tellimuse vormistamiseks on vajame ostja ees- ja perekonnanime, aadressit (olenemata tarnemeetodist), mobiilinumbrit tarneteavituste saatmiseks, e-maili aadressit tellimuse kinnituse ning tellimuse staatuse info edastamiseks ja juriidilise isiku puhul ettevõtte nime.

I-4. REGISTREERUNUD KASUTAJA

Registreerunud kasutajal on võimalus salvestada kõik andmed oma kontosse ning tellimuse vormistamisel on kõik vajalikud väljad eeltäidetud. Võimalik on salvestada mitu tarneaadressit ning valida sobiv tellimuse vormistamisel. Registreerunud kasutajal on võimalus vaadata oma tellimuste ajalugu ning teha ka korduvtellimusi (valitud tellimuses olevad kaubad lisanduvad ostukorvi).

I-5. KONTOTA KÜLALINE

Kontota külaline peab tellimuse vormistamiseks täitma kõik kohustuslikud (tärniga märgitud) väljad.

I-6. TELLIMUSE KOMMENTAARID

Näiteks:

  • Te soovite mingit kindlat värvi kaupa

Kui tellimust ei ole Teist tingitud asjaoludel võimalik kohale toimetada (tellimuses märgitud vale mobiilinumber / märgitud number ei vasta / sihtkohas pole kedagi, et kuller vastu võtta) - on meil õigus tellimus tühistada ning raha tagastusel maha arvestada transpordi maksumus.

 

II. TAGASTUSED, VAHETUSED

II-1. KAUBA TAGASTUS

Tellimuse/kauba tagastuse vormistamiseks on tarvis selle kohta kõigepealt täita tagastuse vorm leheküljel "Kontakt".
Ainult peale selle, kui olete saanud klienditeeninduselt vastuse - võtame Teie tagastuse vastu!

  • Ebakvaliteetse kauba tuvastamisel (säilimisaja ületanud või tootmisdefekt), kohustume kauba ümber vahetama uue ja kvaliteetse, teise samaväärse või tasaarveldusega mõne muu kauba vastu.
    -  Ebakvaliteetse kauba tagastustranspordi organiseerib ja tasub Zoomaailm.

  • Kvaliteetset kaupa on võimalik tagastada 14 kalendripäeva jooksul selle ostjale üleandmisest, kui kaup ei ole kasutatud ja pakend koos kõigi pakendis olevate infolehtede ja lipikutega on säilitanud oma kaubandusliku välimuse.
    -  Kvaliteetse kauba tagastustranspordi organiseerib ja tasub Klient.

Kauba tagastamiseks:

  • Keskladu: Saatke ebasobilik kaup meie kesklattu aadressil Reti tee 10, Peetri, Harjumaa, 75312, Eesti - kohe, kui saame paki kätte ja kontrollime selle komplektsust - tagastame raha arvele, millelt tellimuse eest tasusite.
  • Esinduskauplus: Tagastage ebasobilik kaup ühte meie esinduskauplustest (aadressid, kontaktandmed ja lahtiolekuajad leiate: ). Kauplus edastab paki kesklattu - kohe, kui saame paki kätte ja kontrollime selle komplektsust - tagastame raha arvele, millelt tellimuse eest tasusite.

 

II-2. RAHA TAGASTUS

Olukorras, kus peame kliendile makse osaliselt või täiesti tagastama - tagastame raha tagasi arvele, millelt tellimuse eest tasuti.
Klientide ja www.zoomaailm.ee huvide kaitseks sularahas või teisele arvelduskontole me raha tagastusi ei tee!

 

 

II-3. KAUBA VAHETUS

Kauba ümbervahetamist tasaarveldusega me ei teosta. Kui ostja soovib kauba ümber vahetada, tuleb teha kauba tagastus ja vormistada uus tellimus või sooritada ost kaupluses kohapeal. Raha tagastuse korra kohta vaata II-2. RAHA TAGASTUS

 

III. GARANTII

Pretensioone ostetud kauba kohta võtame vastu kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest. Kaebuse esitamiseks on vaja täita pretensiooni vorm kaupluses või võtta meiega ühendust läbi kontakti lehe. Kindlasti hoidke käepärast kauba ostutšekk või tellimuse number.

 

Ülesse